twitter rss

steambot

baru-baru ni kami  belajar-belajar makan steambot.. cara kiranya dewasa rm18 ringgit dan
kanak-kanak rm 8 ringgit.. jadi boleh la nak amik ape-ape kat situ, ada yg amik ayam, ketam ,udang,
lala, fishball, aiskrim ,buah, nasi, sosej dan macam-macam lgi... kata rm 18 kan..hehe.. tp tak leh membazir, nnti tauke denda.. jadi nak kongsi sikit gambar-gmbar kenangan peristiwa tu.. kalau smpan kat laptop, takut hilang plak.. sebab laptop selalu di format ..kadang-kadang sempat kutip folder-folder gmbar, kadang-kadang tak sempat..


 dalam proses melahap..

 
table of champion..with the champions

untung besar la tu agaknya....

oit..bape ringgit dah ni..??


kami tak membazir  bang..jangan denda kami..



 oit, ni aku punya ni..patutla tak jumpa, dalam ni rupanya...



  1. makan kat mana tu... nak cari ketam je... kat paso pon mehei

  1. kat mutiara rini, skudai..

  1. cube tgok gambo first meja ujung....itu meja paling sopan.....tgok la spe dduk kt situ....bdak2 first class.....dorg ckp mnde pnting je.....meja second ngan third,meja gile....2 meja nih kalo tiap2 ari makan kt sne bole bangkrap tokey kedai...pasni mkn bskut kering je

  1. owh...anynomous ni kenal ke budak2 ni? mcm kenal je bunyinye..
    jmput la makan nnti, nak tau jugak anonymous ni meja no. bape..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...